Agencja ubezpieczeniowa Trójmiasto - 4-Life
Czy za korzystanie z portalu trzeba płacić ?

Przeglądanie treści, w tym zapytań użytkowników w naszym portalu jest bezpłatne. Natomiast jeśli zdecydujesz się złożyć swoją ofertę na wybrane zapytanie, możliwość ta jest automatycznie wyceniana w tzw. kredytach, które możesz nabyć na naszym portalu. Zwykle koszt złożenia oferty nie przekracza kilku złotych i zależy od rodzaju i wysokości składki ubezpieczenia.

Kiedy dowiem się jaki jest koszt złożenia oferty na interesujące mnie zapytanie ?

Koszt złożenia oferty zależy od rodzaju ubezpieczenia i wysokości podanej przez Ciebie składki ubezpieczeniowej. Po wejściu w szczegóły wybranego zapytania, bezpośrednio poniżej szczegółów tego zapytania, zobaczysz w jaki sposób liczona jest dla niego cena złożenia oferty. W momencie, gdy podasz swoją ofertę i zdecydujesz się ją wysłać (klikając przycisk “Wyślij”) pojawi się komunikat z dokładną ilością kredytów, które należy zapłacić za możliwość wysłania tej oferty.

Kiedy pobierana jest opłata za złożenie oferty ?

 Opłata za składanie oferty pobierana jest dopiero w momencie, gdy zdecydujesz się wysłać swoją ofertę klikając przycisk “Wyślij” bezpośrednio pod szczegółami oferty. W tym momencie pojawi się dokładny złożenia tej oferty wyrażony w kredytach. Jest to ostatni moment, w którym będziesz mógł zrezygnować ze z jej złożenia (jeśli np. chcesz ją jeszcze skorygować).

Jak kupić kredyty ?

 Aby kupić kredyty należy zalogować się w Asecureo, a następnie w sekcji “Panel agenta” dostępnej z menu “Moje Asecureo” wybrać opcję “Kup kredyty” w menu “Kredyty”. Następnie podaj ilość kredytów, które chcesz kupić i kliknij przycisk “Wyślij”. Następnie zostaniesz poproszony(a) o potwierdzenie chęci zakupu. Po kliknięciu “Potwierdź” zostaniesz przekierowany(a) na stronę bezpiecznych płatności obsługiwaną przez portal dotpay.pl, na której skorzystasz z wybranej przez Ciebie formy płatności. Po zakończeniu płatności automatycznie wrócisz na stronę Asecureo, a zakupione przez Ciebie kredyty będą przypisane do Twojego konta.

W jaki sposób sprawdzić ile mam jeszcze kredytów ?

 Aby sprawdzić aktualną ilość kredytów wystarczy zalogować się w Asecureo i spojrzeć w prawy górny róg strony obok przycisku “Wyloguj”. Ilość kredytów, a także historię ich zakupów, możesz również sprawdzić w sekcji “Panel agenta” dostępnej z menu “Moje Asecureo”.

Jak mogę zgłosić swoje pełnomocnictwo z Towarzystwa Ubezpieczeniowego ?

Pełnomocnictwo z Towarzystwa Ubezpieczeniowego, które reprezentujesz należy zgłosić w momencie rejestracji na portalu Asecureo. Na formularzu rejestracyjnym należy załączyć skan pełnomocnictwa oraz licencji PUNU/KNF.

Jeśli w przyszłości będziesz potrzebować załączyć kolejne pełnomocnictwo, prosimy o wysłanie go na adres biuro@asecureo.pl.

Kiedy otrzymam dane kontaktowe klienta ?

Dane kontaktowe klienta otrzymasz bezpośrednio po tym, gdy wybierze on Twoją ofertę. Znajdą się one w treści powiadomienia mailowego, które natychmiast otrzymasz na Twój adres e-mail.

Czy mogę odwołać swoją ofertę ?

Pamiętaj, że po złożeniu oferty osobie szukającej ubezpieczenia, jesteś związany(a) warunkami przedstawionymi w tej ofercie. Dlatego prosimy o uważne sprawdzenie oferty przed jej wysłaniem. Jeżeli Twoja oferta zostanie zaakceptowana, otrzymasz dane osoby, która ją wybrała, dzięki czemu możesz skontaktować się z nią i wytłumaczyć swoją pomyłkę. Jednak to od decyzji tej osoby zależy czy zgodzi się ona zrezygnować z Twojej oferty.

Dlaczego, gdy klient zapytał tylko o wybrane ubezpieczenia (np. tylko OC) pojawia mi się opcja złożenia oferty na wszystkie rodzaje ubezpieczeń ?

Klient, czyli osoba szukająca ubezpieczenia, składając swoje zapytanie o ubezpieczenie komunikacyjne, wskazuje jakimi rodzajami ubezpieczenia jest zainteresowany. Składając ofertę dla tego klienta zobowiązany(a) będziesz do podania ceny i innych niezbędnych informacji dotyczących tych rodzajów ubezpieczenia. Jednak jeżeli masz możliwość zaoferowania szerszego zakresu ubezpieczeń w bardzo korzystnej cenie (np. specjalny pakiet OC + AC kradzieżowe dla klienta, który pytał wyłącznie o OC), możesz w swojej ofercie uwzględnić dodatkowe rodzaje ubezpieczenia.

Co zrobić, gdy klient nie chce kupić ubezpieczenia pomimo wybrania mojej oferty ?

Osoba, która wybrała Twoją ofertę zobowiązana jest do podpisania z Tobą umowy ubezpieczenia na warunkach przedstawionych w ofercie. Jeżeli jednak nie chce jej podpisać prosimy o informację o tym na adres biuro@asecureo.pl. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań aby w takim przypadku doszło do zawarcia umowy ubezpieczenia. Jednocześnie możemy zablokować konto tej osoby w serwisie Asecureo, tak aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Zapomniałem swojej nazwy użytkownika - jak ją odzyskać ?

Aby odzyskać nazwę użytkownika na portalu Asecureo użyj adresu e-mail podanego podczas rejestracji zamiast nazwy użytkownika. Jeśli tego też nie pamiętasz , napisz do administratora : admin@asecureo.pl podając dane swojej firmy.